Wat Is The Time Now?

[Love Him So Much~]

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, June 17, 2007

[ final exam mood ]

huh,mgu final exam sem khas da bermula...so my 1st paper start on 18/06 which means,esok!!!paper EIS,hish tktnya paper ni.reading paper...aku da la lemah reading paper ni...

next paper will be on 20/06,paper Eng Econs...mari kengkawan kte kaji interest,bape % sume...lala...subjek ni agak la best,mengira je,siap ade table g.silap tgk table,hbs!!!hrp2 jgn,insyaallah...

lps je final exam ni,leh la relax...tp aku xleh blk g coz???akn ke kuala lipis lak...4H 3M woo,prog anak angkat g...yey,dpt famili angkat br lg.xsabo nk p huhu...blk lak aku mybe kne bertugas ms ari registration day nnt...so harapan aku nk blk xdela jwbnya... :( cedih...hrp2 lps ari registration tu aku leh la blk sat...

No comments: