Wat Is The Time Now?

[Love Him So Much~]

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 23, 2008

[after the holiday~]

mode:penat br blk dating

waa...kejap je cuti 1 minggu...just got back to school this morning (23/08) around 6am...fuhh so penat n ngantok lerw...sebaik la hubbyku pick me up at the Hentian Putra.lau nk tgu train @ star xtau la kol bape...

smpi je bilik,trs dumm tdo...hubby kejut aku bangun around 10 sumtin but then aku xbgn pn....tdo g smpi 10.30 hahaha...sori yek abg?ngantok la :P bgn kemas bilik ckit2,then trs siap2 nk p lunch dgn hubby...suddenly he message me ckp nk p alamanda,wanna do some hair cut...eh mcm taw taw jerk aku nk ajak dia p alamanda also wahaha...

so heading to alamanda straight away...haa da terpotong da salah satu wishlists aku,buy a new jeans...just a simple casual jeans,so nnt leh la pki p class @ dating ngeeehehehe

act nk citer ms cuti aritu....kinda best gak la finally dpt blk umh,jmpa me familia,borak2,citer2 sume...buat dajal kt all my kazens esp adik syafiqah wahahaha...so miss that little gurl la...aaa blk je aku tgk de kotak notebook compaq...whooo,sapa punyer le plak ni...taw je abah punyer,br angkut...then got not 1,not 2 but 3 new bikes also...haiyya ini mao kasi sume merempit ka hahaha...act 1 belongs to my bro,senang utk dia nk ulang alik p training,1 utk my uncle n last utk my aunt...haih everyone got new present,when it's gonna be my turn?

yg plg xleh blah,ms nk blk umh lps amik kete dr opis abah,boleh lak aku masuk gear xtekan clutch hahahaha....anilza,igt,wjn2809 itu bukan auto na...igt kenari hubby ka auto..da la tu,asal le kete ni rendah je rs wahahaha...end up dgn aku senyum sowg2 ms bw kete...lau abg ade 4sure da kene dush dush :P

pejam celik pejam celik da nk balik skola da...haa my mum siap kirim itu ini g,yela g 1mgu da puasa...mcm2 dia bg...kropok segera la,buah kurma,kismis,putu kacang,kek pisang kecik2...penuh beg hahaha....siap leh bg dgn abg g heheh

hmm esok,24/08 is my hubby's convocation day...yeay congratz abg~!!!and on that day also aku akn jmpa mak bapak dia...duh gementaq gak wei...yela nk jmpa bakal mak mertua ececece :P hope everything will be just fine...

1 comment:

cruxidex said...

dah tak gementaq lagi kan~
wiken ni kita pi jumpa kat KLIA plak eh~

lala.. comei comei tao. hikhikhik XD